כתובת
רוז'ינסקי 18, ראשון לציון  כניסה ב' קומה 3

טלפון
072-394-6187

אימייל 
office@peruchi.com

אירועי יוקרה

כאשר אתם נדרשים להפיק אירוע חברה, אנו בטוחים שיש לכם לא מעט סידורים על הראש- במידה ואתם עומדים בפני אירוע גדול כמו חתונה, הסידורים יהיו מורכבים יותר וארוכים יותר מאשר אירוע קטן יותר.
אחד הדברים החשובים ביותר שבסופו של דבר יזכרו מהאירוע שלכם, בין אם הוא גדול בין אם הוא קטן- לא יעזור לכם, כולם ידברו על הקייטרינג שהיה.

אוכל הינו הבסיס לכל אירוע, אנשים בסופו של דבר יזכרו אם הם נהנו מהמנות שהוגשו, האם היה תפריט עשיר וכמה השקעתם על הפרטים הכי קטנים.

בחירת קייטרינג הינה משמעותית שכן חשוב שהאורחים מלבד שיאכלו טוב, יזכרו גם את הייחודיות שאפיינה את האוכל באירוע היוקרתי.

כיצד בוחרים קייטרינג לאירוע?

ישנם מספר פרמטרים אשר אתם צריכים לשים לב אליהם כאשר אתם בוחרים קייטרינג לאירוע, חשוב שתבחרו בחברה אמינה שאתם סומכים עליה וכמובן דואגים לטעום את המנות ולבדוק שהמנות לטעמכם.

הפרמטרים אשר חשוב שתקדישו להם תשומת לב:

מהו קייטרינג גורמה ומה מייחד אותו משאר התפריטים?

תפריט גורמה הינו שונה משאר התפריטים שאנו מכירים בדרך כלל כאן בארץ, מנות גורמה מתאפיינות בייחוד קולינרי ואסתטיקה יוצאת דופן. קייטרינג גורמה נותן לאורח לדמיין עולם ומלואו בעת שהוא צופה במנה המעוצבת באופן כל כך יוקרתי ומעניין, וקשה שלא להביט עליה ופשוט להתפעל. מנה אשר עונה לשם "גורמה" – נלקחה מהתרבות הצרפתית, אשר ידועה כדואגת לפרטים הקטנים ביותר בכל הקשור למזנונים ולאוכל יוקרתי.

 

במידה ולא טעמתם מנות גורמה בחייכם, בעת שתגיעו לטעימות אצלנו תיווכחו לדעת עד כמה התפריט יפה בפני עצמו ומגרה. ישנם סוגים שונים של דוגמאות שמאפיינות מנות גורמה כמו: לוקוס צרוב עם פירה בטטה וטימין, עגבניות ממולאות בעוף וכרובית וזה יכול להיות גם ניוקי תפוח אדמה ביתי ועוד שלל דוגמאות.

קייטרינג גורמה הוא קייטרינג אשר מושקעת בו מחשבה רבה, יצירתיות עד אין סוף, ובעיקר טעם שאין בכלל מה להשוות.
כאשר אתם מארגנים אירוע וחשוב לכם שהוא יקבל מעמד יוקרתי, מנות גורמה הן המנות שמגישים באירועים מהסוג היוקרתי, כזה שישדר לאורחים שיש כאן אדם שמבין באוכל ולא מתפשר על בינוניות.

המאמר מוגש בשיתוף עם בראף קייטרינג

לפרטים נוספים על הפקות אירועי יוקרה כנסו לדף פרוצ'י הפקות אירועי יוקרה