כתובת
רוז'ינסקי 18, ראשון לציון  כניסה ב' קומה 3

טלפון
072-394-6187

אימייל 
office@peruchi.com

המופע המרכזי באירוע חברה של חברת אלקטרה

אירועי חברה

הפקות אירועי חברה ייחודיים

במהלך השנים, פרוצ'י עמדה מאחורי אירועי חברה של מאות חברות שחגגו ונהנו מאירועים ברמה הגבוהה ביותר עם חשיבה על כל הפרטים, הפקות של אירועי קונספט ייחודיים, אירועי חברה בטבע ועוד מגוון של אירועים ברמה הגבוהה ביותר ועם חשיבה על כל הפרטים קטנים כגדולים והכל על מנת לייצר את אפקט ה WOW ואירוע חברה בלתי נשכח

נגן וידאו
נגן וידאו

שאלות נפוצות על אירועי חברה

בהחלט כן. אנחנו עובדים עם מגוון רחב של חברות. האירועים שלנו מתאימות לחברות החל מ 50 עובדים ועד אלפי עובדים, אשר מעוניינים לחגוג ציון דרך, אירוע סוף שנה, הרמת כוסית או כל סוג של אירוע חברה. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות בתמונות האירועים שלנו והסרטונים שבאתר.

מומלץ להקדים ולסגור מועדים על מנת לאפשר בנייה נכונה של תקציב והתאמה של תוכן. כמובן ככל שהחברה גדולה יותר כך עדיף לתכנן זמן רב טרם התאריך המיועד לאירוע וככלל, כשמדובר באירועי חברה שדורשים עבודה עם גורמי חוץ, לוקיישן, קייטרינג, אמנים ועוד עדיף ליצור קשר לפחות 2-3 חודשים מראש.

תקציב הפקת אירוע לחברה נקבע יחד עם החברה בהתאם למיקום המיועד, אטרקציות הנבחרות, הזמנת האומנים, סוגי התפריטים ושאר פינוקים. באופן כללי, ככל שכמות המשתתפים גבוהה יותר, העלות לאדם תהיה נמוכה יותר.

מאוד תלוי בסוג האירוע ומטרתו. יש חברות המעוניינות לשלב אירוע נופש ולכן זה חייב להיות בתקופה נוחה מבחינת מזג האוויר, יש חברות שמעוניינות לחגוג סוף שנה ותוצאות עסקיות. ככלל התקופות העמוסות ביותר להפקת אירועי חברה הם החל מחודש אפריל ועד יולי ותקופת "אחרי החגים" עד תחילת ינואר עם בוא החורף.

בהחלט כן! יש לנו ניסיון רב בהפקת אירועי חברה ונופשים ביעדים חלומיים בארץ ובחו"ל. ההפקה כוללת את כל מה שנדרש לחוויה מושלמת כולל הסעות ו/או טיסות, הסדרי לינה, אטרקציות, תוכן, פינוקים ועוד. כנסו לאתר שלנו לראות תמונות מאירועים וסרטונים של אירועי חברה שהפקנו.