כתובת
רוז'ינסקי 18, ראשון לציון  כניסה ב' קומה 3

טלפון
072-394-6187

אימייל 
office@peruchi.com

אטרקציות מגניבות לאירוע שלכם

כולנו יודעים היום שעל מנת להפיק אירוע עסקי ייחודי ובמיוחד מהנה עלינו להשקיע ולחשוב על הפרטים הקטנים ביותר. בין אם זה חגיגת בר מצווה או אירוע פרטי, אתם חייבים לוודא שבמסיבה שלכם אף אחד לא יימצא יושב. עליכם לדאוג כל הזמן לפעולה מצד האורחים, ולתת להם הרגשה שזוהי מסיבה שלא ראו בשום מקום אחר בחיים.

בין אם אתם רוצים להפיק אירוע גדול או קטן, השכרת שולחנות משחק לאירוע בהחלט יעשו את העבודה. במידה ואתם מחפשים אטרקציה אשר תתאים לכל גיל, ומשחקי שולחן אשר יהיו מגוונים כך שכל משתתף יוכל לשחק במשחק שמדבר אליו הכי הרבה.

השדרוג של אטרקציות שונות לאירוע שלכם

כשאנו מארגנים אירוע, אחד הפרטים החשובים ביותר שיש לשים לב אליהם, הן אטרקציות אשר משדרגות את האירוע.

כאשר אתם מבררים על השכרת שולחנות משחק, חשוב שתשימו לב מי היא החברה, אילו משחקים היא מציעה, מי הם לקוחותיה אשר יכולים להמליץ עליה וכמובן השירות עצמו שהיא מציעה בעת הרכבת המשחקים, חשוב שתקבלו הסבר על כל משחק על מנת שלא תהיו מובכים במידה ויגיע אליכם משחק שמעולם לא שיחקתם בו ואינכם יודעים להסביר אודותיו לאורחים.

ישנו מספר גדול של משחקים אשר אתם יכולים להשכיר לאירוע שלכם בין אם זה שולחן כדור-רגל, שולחן הוקי אוויר, שולחן ביליארד ועוד מגוון רחב של משחקים. אתם יכולים לבחור את המשחקים שלדעתכם יתאימו ביותר לאופי האירוע שלכם, וכדאי לזכור שלכל אירוע מומלץ להתמקד במשחקים מסוימים אשר יתאימו לאוכלוסיית היעד אותה הזמנתם לאירוע.

אחד היתרונות המובהקים במשחקי שולחן, היא יצירת הקשר בין האורחים, בין אם הם מכירים אחד את השני או לא, אלו משחקים שמבוססים על אינטראקציה ובעיקר הנאה, אנשים יכולים להכיר אחד את השני, או במידה והם כבר מכירים, הם יכולים להנות אחד מחברתו של השני ובכלל ישכחו שיש להם אייפון בכיס.

איך להתאים משחקים שונים לאירועים שונים? – הפקת אירועים עסקיים

לכל אירוע יש את הייחודיות שלו, חברת פרוצ'י הפיקה אירועים עסקיים שונים ומגוונים, ומניסיוננו מומלץ לחשוב על משחקים אשר יתאימו ביותר לאוכלוסיית היעד שהולכת להשתתף באירוע:

במידה ואתם רוצים להפיק אירוע בלתי נשכח, השכרת שולחנות משחק יהיו חלק בלתי נפרד מהצלחת האירוע. כל המשתתפים באירוע יוכלו ליהנות ולהשתלב במסיבה באמצעות המשחקים הללו, שמלבד תחרותיות והנאה מביאים גם הרבה נחת למארגן האירוע.