כתובת
רוז'ינסקי 18, ראשון לציון  כניסה ב' קומה 3

טלפון
072-394-6187

אימייל 
office@peruchi.com

זה כלל לא משנה אם מדובר באירוע קטן או גדול- חולצות עם לוגו עשויות להפוך את מראה העובדים שלכם למרשים וייצוגי הרבה יותר, ולהוות קידום משמעותי לעסק.

חשיבות מיתוג העסק

התחרות בשוק על כל לקוח ולקוח כיום היא רבה מאוד, והדבר נכון לכל התחומים. כתוצאה מכך, חברות רבות הפועלות בתחומים שונים משקיעות הרבה מאוד משאבים במיתוג ופרסום- השקעה שעל פי רוב מחזירה את עצמה בדמות לקוחות אשר שבים ומשתמשים בשירותים של העסק או החברה. כדי ליצור מיתוג יעיל, חשוב מאוד לחשוף את לוגו החברה לעיני הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאליים, בכל הזדמנות אפשרית. בכך, ניתן להגיע אל לקוחות חדשים ולהגביר את המודעות בקרב קהל היעד הקיים.

חולצות כאמצעי עיקרי למיתוג

חולצות אותן ילבשו עובדי החברה באירועים וכנסים עשויות להיות אמצעי מיתוג מן המעלה הראשונה. החולצות מאפשרות חשיפה של הלוגו לעיני כל מי שיראה את העובדים בכנס או באירוע, ובכך ניתן להעלות באופן משמעותי את המודעות אל החברה ואל הלוגו שלה.

זאת ועוד- לחולצות עליהן מודפס או רקום הלוגו יש חשיבות נוספת, מעבר לחשיבות העיצובית. החולצות משדרות מקצועיות וייצוגיות, כך שהחברה תצטייר כמקצועית, רצינית ומרשימה.

יצירת החולצות

במידה והחלטתם ליצור חולצות עם לוגו שישמשו לאירועים ולכנסים, חשוב מאוד לבצע זאת באופן הנכון ביותר על מנת להשיג את מטרותיכם.

חשוב להתייעץ עם חברה מקצועית לשם ההתאמה נכונה של החולצות, של הצבע, של מיקום וגודל הלוגו. כך, תוכלו להיות בטוחים כי יווצר האפקט הייצוגי בו אתם מעוניינים וכי החולצות עליהן מודפס הלוגו ימלאו את תפקידן נאמנה.

בנוסף, יש חשיבות רבה לאיכות החולצות וההדפסה. אחרי הכל, חולצה שעם הזמן תדהה או תתבלה באופן נראה לעין תיצור דווקא את האפקט ההפוך- הלקוחות עשויים לקבל מסר של חוסר ייצוגיות והיעדר הקפדה על הפרטים הקטנים. לכן, חשוב מאוד להדפיס את החולצות שישמשו אתכם למיתוג בבית עסק בעל ניסיון ומוניטין, אשר עובד אך ורק עם חומרי גלם איכותיים ועם שיטות חדשניות של הדפסה על החולצות או רקמה עליהן.